SNABB HÅR RUTIN PÅ 3 MIN

 
 
Hejsan, en liten snabb hårvideo på hur jag brukar fixa mitt hår i tidspressade lägen, då finns alltid min älskade BaByliss icurl där för mig. Vet att musiken är anoying men min musik var skyddad på något vis... Nu ser man även hårfärgen lite tydligare! Bästa Maria på cut & style, där borde alla klippa sig.

  1 kommentarer på "SNABB HÅR RUTIN PÅ 3 MIN"

Postet av: anna
Vad gör du med håret för att få det så glansigt?
2014-05-19, 17:26:01

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria