LITE UPDATE

Tjenixen bloggen! Gud vad fort dagarna går! I förrgår var vi ute i Alanya och jäklar vad många uteställen samlade på ett enda ställe, nästan som en party by. Vi hängde iallafall på istanbul tror jag det hette, och gick runt lite till bla robin hood... jag var dock näst intill 100% nykter, känner mig inte så bekväm så vill ha kontroll! Vi har för övrigt skaffat oss riktigt fina vänner här, Kajsa Anna (svenskar) och Verena (tyskland) och vi brukar hänga rätt mycket här, halv 8 ska vi ses i restaurangen och äta middag.. hade först tänkt att gå till a la carte restaurangen idag men vi ångra oss, bara fisk! Ikväll ska vi ta det lugnt och imorgon kväll öppnade visst club havanna så vi ska dit på "invigningen". Har bränt sönder hela ryggen och bakre benen idag för övrigt... men man får helt enkelt skylla sig själv när man somnar i solen. Nu ska jag upp på rummet och göra iordning mig innan maten, puss hej hörs!

  1 kommentarer på "LITE UPDATE"

Postet av: emma
vart har du köpt den vita tröjan du har på dig? :o
Svar: Kappahl :)
Isabella Forsman
2014-05-11, 23:11:52

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria