I AM MY WORST ENEMY

Negativa saker och tankar har lagt sig som flera lager på mig. Alltid gjort! I 18 år har dessa lager bara blivit tjockare och tjockare. Jag har försökt att knäcka loss skalet, ta av mig det och gå vidare, men det går inte. Jag kommer aldrig bli av med mitt skal. Nu är skalet så tjockt att jag knappt kan se ut längre. Senaste året har det börja lägga sig på insidan och det blir bara tjockare och tjockare tills det kommer äta upp mig helt, och då kommer jag sjunka som en tjock sten. 

  0 kommentarer på "I AM MY WORST ENEMY"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria