FIKA FIKA FIKA

Jag är ta mig fasen en riktig fika tjej! Idag blev det lite mellis fika med Lollo på stan samt shopping. Blev lite nya grejor till rummet, linnen och ett... Håll i er! Ett AKVARIUM! #överlycklig älskar verkligen fiskar och hundar, fiskar får mig att känna mig så lugn och fridfull och hund lycklig och glad, som en sol. Nu har jag den fina fridfullheten, och hunden får nog vänta några år hehe, har ju trots allt Anton som min sol.


  0 kommentarer på "FIKA FIKA FIKA"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria