CIATE CAVIAR NAILS

Detta fick jag i påskägget av familjen forzen, var tvungen att testa nu när jag hade lite tid över. Trode aldrig att "pärlorna" skulle fastna men det gjorde dem och de sitter rätt bra. Idag börjar jag 14.00 med idrott och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men imorgon blir det vingåker med ida! Sist jag var där var jag nog en ca 8 år så kommer inte ihåg så mycket men det kan ju va kul och se iallafall. På lördag ska jag jobba på platå igen så kom förbi! 

  0 kommentarer på "CIATE CAVIAR NAILS"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria