I AM BACK

Tjenare mannar! Som ni kanske märkt har jag haft ett uppehåll på några veckor.. Verkligen inte satt bloggen i största fokus och har som sagt haft väldigt fullt upp. Men nu tänkte jag dra igång igen. Vågade knapt gå in och kolla statistiken men si po fan, run iaf 300 unika VARJE dag jag inte bloggat?! Det gjorde mig faktiskt väldigt förvånad. Hur som helst så är detta väldigt privat och jag hade inte tänkt att kommentera det men i will. Jag har iallafall senaste veckorna haft fullt upp på jobbet och skolan, jobbar ju nästan 10-20 varje helg och med resten av tiden har jag levt loppan på krogen, sovit och gått i skolan. Har även flyttat helt till Anton nu pga gamal historia hemma. Lite kul att min släkt inte har en jävla aning om nånting och att nya familjemedlemar ska komma in och tro de vet allting om ingenting XDXD Men men det får stå för dem! Jag orkar inte med sådana energier och jag tycker inte man ska tvinga sig själv spendera tid med folk som endast får en att må dåligt. Förra veckan kom jag hem och tänkte packa men då låg alla mina saker nerpackade i kartonger, så dagen efter hämtade vi allt och nu har vi gjort iordning Antons rum och köpt diverse nya möbler osv osv, så nu när vädret börjar bli finare och jag fått någon form av stabilitet i livet för första gången tyckte jag att det passade alldeles ypperligt med att dra igång bloggen igen, som förr! Är så oerhört glad över att jag träffat anton, och att jag gick in och "like"ade hans bilder för ett år sedan, vad fasen hade jag gjort utan honom? Och inte ens på tal om hans föräldrar, finns nog inga som ställt upp på mig så mycket som dem i hela mitt liv. Känner dem bättre än mina egna föräldrar. Hur som helst, imorgon är jag ledig men ska ändå upp "tidigt" kl halv 10 och gå ut och gå med en tjej jag brukar prata med. Rätt skönt med någon som verkligen förstår och säger att ens känslor inte är lustiga. Senare ska jag på personalmöte på Busis (mitt nya jobb) där jag trivs super bra! 
 
Det får nog räcka med deep talk för ett tag nu... även fast tanken med denna blogg är att vara öppen, ärlig och våga visa många delar av den mänskliga sanningen. Livet är inte glass och bananer, det är inte en fin facebook status om hur lycklig man är. 

  3 kommentarer på "I AM BACK"

Postet av: Louise Ericson
Vännen <3
Du är så stark!
Svar: bästi <3 du är bäst
Isabella Forsman
2014-03-26, 00:21:21
Postet av: fanny
Gud vad skönt att läsa detta. Att ens pojkväns föräldrar och släkt betyder mer än ens egen familj. Jag känner precis som du. När jag berättar för mina närmaste vänner om detta himlar dem med ögonen och har ingen blekaste aning om vad jag pratar om.
Jag vill bara fly så fort jag får chansen.
Tack för ett grymt inlägg
Svar: Förstår precis vad du menar, men mina närmsta förstår rätt bra ändå.. Det är ju så svårt för människor som inte kan relatera till egna situationer att förstå.. Det jag gjorde när jag blev 18, då öppnades en helt ny värld. Helt plötsligt behövde jag inte vara orättvist beroende och kunde välja över mitt eget liv. Tack för kommentaren
Isabella Forsman
2014-03-28, 11:47:56
Postet av: Sara Sundgren
Vet inte vad som ligger bakom detta, men du skall veta att du inte är ensam. Jag har sedan fyra år tillbaka bytt bort min mammas efternamn, har ingen kontakt alls sedan dess. Bor nu med pappa, han och min faster är oxå de enda jag har kvar. Du har säkert redan tillräckligt med stöttande personer att prata med, men annars hittar du mig på fb. Hoppas allt löser sig till det bästa, ibland måste man tänka till sig själv o vad man behöver.
Svar: Skönt att fler förstår vad man menar o känner.. Detsamma! Har fått brev och kommentarer o meddelanden från 5 st nu som har nästan exakt liknande situationer så du är inte heller ensam! Detsamma! Bara att skriva :)
Isabella Forsman
2014-03-28, 13:05:50

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria