HUR KAN MAN VA SÅ DUM

Åter igen har jag trott att hon kan ändra sig. Det är bara att inse att hon inte kan det. Finns mycket jag tycker är fel men att dölja hela sitt liv för ens "närmsta" personer och spela en helt annan person för att idiotförklara en annan. FYFAN. Tror inte riktigt ni har någon blekaste aning om vad jag snackar om men förr eller senare kommer sanningen ut och då kan du stå där själv. Just nu har jag en massa val framför mig som påverkar andra, och som vanligt tänker jag för mycket på andras känslor istället för vad jag själv förtjänar och mår bra av. Nu är det nog! Jag orkar inte med idioter en jäkla sekund till. 
 
Annars flyter livet på rätt bra, pluggar på bra i skolan, jobbar ihjäl mig på fritiden, har för lite tid till mina vänner och sover för lite om nätterna. Direkt efter skolan åkte jag och jobbade och det är så jäkla skönt, att bara koncentrera sig i några timmar och inte behöva tänka på livet för några timmar. Saknar min lillebror något extremt mycket! Imorgon ska jag banne mig träffa honom och fika på stan eller nåt. Sen runt 19 tiden ska jag åka och hämta min nya kamera, en likadan som den jag låna av mamma fast med extra objektiv och diverse annat, så jag kan komma igång med en bra blogg så småning om. Ska även välja ut något nytt efternamn med pappa men har inte kommit på nåt bra ännu.. Vill ha något unikt och börja om på riktigt. Jag har ändå ingen släkt förutom pappa och typ min faster så varför hålla kvar i nåt jag lämnat. Nu ska jag pyssla om Anton som har opererat stortån och har ont lite överallt. 

  1 kommentarer på "HUR KAN MAN VA SÅ DUM"

Postet av: carro
Du är ett perfekt exempel på en stark människa! kämpa vidare, stor insperation.
Svar: tack vad glad jag blir :)
Isabella Forsman
2014-03-31, 17:43:47

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria