INVISIBLE PANTS

 
Tjenixen! Snövit här! En sjukling x 1000 där av som ni även ser, så ser jag sjuk ut. Idag efter mitt seminarium som för övrigt gick toppen så gjorde jag och Maja en pod, som visade sig bli sämst kvalle, så vi ska göra om den imorgon! :* Nu ska jag äta soppa och dricka te, pussen!

(Byxor - Gina Tricot // Tröja - BikBok // Skor - Scorett)
 

  2 kommentarer på "INVISIBLE PANTS"

Postet av: Elsa Ohrås
Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3
2014-01-17, 15:42:37
URL: http://ohras.blogg.se/
Postet av: Sofie
Snyggt!!
2014-01-20, 19:02:03
URL: http://sofiebacklund.blogg.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria