TACK

Vill bara tacka er mina fina bloggläsare för fina och styrkande kommentarer på bloggen men även ni andra som tillomed skrivit till mig på facebook. Tveka aldrig att skriva till mig! Förstår om vissa kan finna mitt förra inlägg lustigt men jag tror inte på en massa tabu, dels var jag trött på allt det vuxna skitsnacket om folk som inte har nån jävla aning, så istället för att lyssna på en människa som ser allt till sitt eget bästa tyckte jag att det äntligen var dags att komma ut med en stark sanning. Klart det kanske inte är kul för mamma att läsa detta eller veta att folk vet om det, men faktum kvarstår fortfarande att minsta lilla ord i den texten är sant och så mycket mer än jag skrivit. Om nån tar ifrån en all sin trygghet, alla sina grundpelare, vad ska man göra? Dethär var mitt enda sett att sätta hårt mot hårt, mitt enda sett att göra nåt annat än att svälja och låtsas som ingenting. Sen blir jag jätte glad över att vissa av er känt att det hjälpt er. Som jag alltid sagt om så 1000 människor skulle läsa detta och tycka det var knäppt, men skulle hjälpa 2 personer, så är det värt det!
You can scare me, but never stop me.

  0 kommentarer på "TACK"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria