NYA PRYLAR


Hejsan bloggen! Imorse vaknade jag upp med en väääldigt täppt näsa, väääldigt ont i halsen och lustigt nog gjorde det ont när jag andades, nästan svidande i halsen. Så jag vaknade upp vid sex och först när bästa Anton proppa i mig en allergi tablett mot pollen och ett glas vatten med honung kunde jag somna om. Nu är jag fortfarande lite förkyld med betydligt bättre! Så imorgon blir det skola. Insett senaste helgerna att jag verkligen inte har några tröjor, så jag köpte iallafall två vita idag, strumpor och nipple covers. Tog oss även em sväng på Ikea där det inhandlades en helkroppspegel och en tvättkorg haha. På söndag dra jag! Ska bli så jäkla skönt! Orkar verkligen inte med detta längre, ingenting. Nu ska jag vila!

  1 kommentarer på "NYA PRYLAR"

Postet av: Jessica
Så fint med vitt nu till våren och sommaren, sjukt fresh liksom! :)
2014-04-23, 21:19:39
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria