MINA HUDVÅRDSPRODUKTER

 
Fick en kommentar om hur jag tar hand om min hy.. och tjaaa om jag ska vara ärlig så har jag verkligen vanvårdat den förr. Förr trodde jag alltid att jag fick finnar och orenheter för att jag hade för fet hy, och tänkte därför att jag skulle "torka" ut den genom att inte återfukta eller något sådant. Men sen drog jag på en hudkurs med nuskin och vet ni vad? Det enda jag gjorde var att förstöra ph värdet i huden. Så jag testade med detta, och återfukta återfukta återfukta och vet ni vad? Huden har blivt sååååhäääär mycket bättre på bara någon vecka. Har aldrig haft så mycket problem med de vanliga traditionella finnarna, men däremot tilltäppta porer! Så jag testade en blackhead ansikts mask som man låter vara på i ca 20 min och sedan drar bort med pormaskar, och den verkar funka lite faktiskt, så den ska jag fortsätta med någon gång i veckan. Sen ser ni denna serie från neutrogena som är till för olika saker, några för jusst porer och andra för orenheter, så jag brukar mixa olika dagar så jag fokuserar på lite olika saker olika dagar. Sen är jag noga med dag och nattkräm! 

  2 kommentarer på "MINA HUDVÅRDSPRODUKTER"

Postet av: Elin Fredriksson
Åh vad fin blogg du har!

Ville bara tipsa om att jag precis lagt upp ett recept på super goda OCH nyttiga muffins på min blogg. Perfekta att ta med som mellanmål innan eller efter träning, testa gärna!
2014-04-10, 12:44:22
URL: http://esfredriksson.blogg.se
Postet av: Julia
Hur gjorde du när du gick från att "vanvårda" huden till att använda allt detta? Blev det bra med en gång eller tog det ett tag innan huden vande sig?
Svar: Tog väl ca 2 veckor :)
Isabella Forsman
2014-04-13, 12:24:48
URL: http://juliaoflund.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria