MINA BAS PRODUKTER

 
Som de flesta nog kan hålla med om så är basen nästan ALLT. Har man en dåligt gjort bas förstör det hela sminkningen. Dessa produkter använder iallafall jag i min bas (inte alla hela tiden) allt beror på om jag sovit bra eller inte hehe. Tänkte först och främst bara säga att jag ÄLSKAR smashbox. Detta märke är helt otroligt! Täcker super duper bra och ger en jämn fin yta, sen ska jag även tipsa om en primer... näsan är ett problem inte många tänker på... vad finns där? gamla porer kanske? torr ojämn hy? precis, allt blir så mycket jämnare och slätare om man använder en primer! Sedan lite huvudtips vad gäller olika pigment i sminkningen. Ljusrosa fungerar aldeles utmärkt under ögonen, och tro mig, det kommer inte se rosa ut! Sen den ljusgröna... as bra om du är röd, som ex runt näsvingarna eller "finnar". Efter allt sånt brukar jag fylla i under käkbenen och näsan med face wood så att konturerna i ansiktet kommer fram bättre. Om jag är på riktigt bra humör kan jag även dra på lite rosa rouge på käkbenen, och sen avslutar jag ALLTID med finishing powder. Det är nästan ett måste... blir så himla mycket bättre då och din bas kommer hålla hela dagen.

  3 kommentarer på "MINA BAS PRODUKTER"

Postet av: Sara
Vart köpte du ditt domän?
Svar: Binero.se
Isabella Forsman
2014-04-06, 19:07:17
Postet av: Anonym
kan inte du göra ett inlägg om hur du får din hy att bli så bra?
jag är alltid jätte torr i ansiktet och jag kan smörja in mig hur mycket som helst men mitt ansikte torkar ändå ut av smink. Jag har provat olika smink osv men inget blir bra och det ser alltid ut som att sminket lägger sig ''utanpå'' ansiktet och det smälter inte in :/ jag ser typ lite äcklig ut! snälla hjälp!
Svar: absolut! Tror inte jag är proffs på det utan har själv haft problem med det men det har börjat bli bättre :) ska försöka inom kort
Isabella Forsman
2014-04-09, 15:51:46
Postet av: Madde
Vad använder du för smink borste när du använder FACE Contouring? :)
Svar: En concealer borste från Apoteket :)
Isabella Forsman
2014-04-11, 12:42:32

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria