LIAM OCH JAG VI ÄR GODA VÄNNER

Tjenixen kära bloggläsare! Idag har jag mött upp min kära bror på stan, handlat lite kläder till honom, fikat med lite glass på hälsofreak och now we ended up here. Känner mig sjuk, inte alls kul! Samma för Anton och han ligger just nu nerbäddad i en säng halvdöd. Aldrig sett honom så trött eller hängig stackarn. Ikväll vet jag inte vad som hittas på och vet ni vad? Om 13 dagar är jag och Lollo i värmen! Hur jäkla nice!?

  1 kommentarer på "LIAM OCH JAG VI ÄR GODA VÄNNER"

Postet av: Eleonora Adriana ♥
Fina :D
Svar: Tackar du med :)
Isabella Forsman
2014-04-17, 14:18:16
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria