I <3 MAKEUP STORE

Woooosie! Blev lite smink idag ändå, jag som nästan lovat Anton att inte köpa mer heheh, men är seriöst smink adicted. Inte för att jag kletar på massa till vardags och håller på, men för att jag på en ledig dag kan sitta och experimentera med smink och testa olika looks. As kul ju! En timma och man kan se ut som vilken kändis som helst, tänkte börja fixa lite bilder på det igen, lite som när jag gjorde megan fox, kommer ni ihåg? Blev iallafall en ögonskugga som jag kommer använda till contour och ett ljust puder jag tänkte ha till lite allt möjligt! Visste ni att de inne på makeup store använder ögonskuggor till att skugga ex kindbenen? Istället för att lägga ner en massa pengar på att en makeup artist ska göra sminket till balen på mig kan jag ju lika gärna lägga de pengarna på produkter? Ögonskuggan kosta 145 och pudret endast 100! Specialpris just nu då de egentligen ligger runt 300. 



  0 kommentarer på "I <3 MAKEUP STORE"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria