ALANYA

Tjenare bloggen, det var länge sen! Landade för övrigt i Antalya igår och tog transfern till hotellet i Alanya. Från en början har det varit skitväder rent ut sagt men idag efter 16 tiden sprack det upp på himmelen. Ska bli dåligt väder imorgon också men så länge det spricker upp någon gång under dagen så får det funka! Jag menar, vi har ju trots allt all inclusive och kan äta allt vi bara orkar hela tiden. Idag har vi varit på Hamam spa och fick massage, hot stone massage, peeling, skrubbning, tvättning, ansiktsmask och allt möjligt! Har dessvärre varit väldigt täppt och var sjuk när vi åkte men nu har det redan börjat släppa. Imorgon ska vi följa med Animation team till stan och gå på lite nattklubbar tillsammans med dem, känns lite tryggare om man alltid har någon att vända sig till och så åker man dit ett gäng tillsammans med andra gäster och likaså på hemresan.
 

Från en sak till en annan så har jag under dagarna fått jobb på Platå hehe, verkligen mitt rätta element för tillfället, det händer grejer hela tiden och det är roligt att jobba! Arbetskamraterna verkar jätte trevliga med så det är jätte härligt. En sak man bara kanske ser på bilderna är att jag tagit mig en rejäl sväng till frissan med. Klippte det uppklippt som fasiken men det var antingen det eller att ta allt på längden, blev så jäkla trött på att mitt hår var så mättat med svart färg och alla möjliga toner samt den fula utväxten som är 1000ggr ljusare än svart, så vi avfärgade, färgade och slingade lite i olika etapper, halva månadslönen borta på bara det :PppPpPPppP hela 26h arbete, men det var det värt, hon är så duktig min frisör inne på cut & style så äntligen är problemet ur vägen. 


  0 kommentarer på "ALANYA"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria