DU ÄR NOG DEN

Morsning korsning halli hallå, idag har jag varit sjuk, buhuhu. Men som ni såg i ett tidigare inlägg så tog Anton hand om mig både idag och igår men annars har jag mest sovit. Nu är jag hemma och ska snart packa lite inför morgon dagen då det vankas plåtning i Malmö. På Torsdag ska jag annars gå och pröva underkläder samt kläder till helgens andra plåtning som jag faktiskt är lite nervös över... Värför har jag inte vart frisk så jag hade kunnat träna? Aja, nu är de bara grönsaker och snälla kött produkter som gäller! Det och en massa te och vatten. Höres för nu ska jag städa undan lite kläder i rummet:)
 

  3 kommentarer på "DU ÄR NOG DEN"

Postet av: Lisa
Hej! Grym blogg har du och grymt snygg är du! Keep it up girl!
Jag skulle vara grymt tacksam om du kunde svara på denna fråga så snabbt som möjligt! Jag går på klara skolan och vi ska ha fadder fest, vet du nån bra lokal att ha det i och vad var det för lokal ni hade eran fadder fest?
Kram
Svar: Hejsan!Tack så mycket sötis nu blev jag väldigt glad efter en tuff dag som denna. Men jaa du, de har ju blivigt väldigt svårt med detdär men jag skulle tipsa om främst PubÖrat som inte är så svåra att hyra av, men sedan finns även Naturcentrum vad jag vet. Det finns även en vid garnisonsområdet men vet inte vad den heter och tror den är rätt dyr... hoppas jag kunde hjälpa dig lite iallafall :D
Isabella Forsman
2013-09-09, 19:19:16
Postet av: Fanny Jaensson
Åh va kul, jobbar du som modell? :D
Svar: Hihi ja fast jag är suer duper nervös faktiskt.. men det går nog bra! Har aldrig gjort ett modell jobb tidigare men kom precis med i en Argentur så det blir minaa första jobb! De för MOOD är med Sweden models och de i helgen med min argentur Scandinavian Models :D
Isabella Forsman
2013-09-09, 19:50:38
URL: http://hovskrape.blogg.se
Postet av: Fanny Jaensson
sv: Det kommer gå super bra, du är så himla fin jue! Måste du var inom något speciellt "mått" eftersom du skriver att du ska äta grönsöker och snällt kött? :)
Svar: egentligen inte... men om man vill utvecklas och "sälja sig själv" på ett bra sätt som säljer för framtida jobb så gäller det att hålla formen :D
Isabella Forsman
2013-09-09, 20:09:04
URL: http://hovskrape.blogg.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria