THE SPARK

 
Dagens outfit och smink, byxor från Lager 157, skärp - Gina, Sjal - Unknown, linne och kardigan från BikBok.
Igår fick jag natt sällska av Ellson som tidigt imorse drog till skolan. Jag hade skaffat mig lite sovmorgon då jag kunde fota hemma istället för att åka till ljunkan imorse. Rätt tchill må jag säga. Nu ska jag äta lite mellis, städa gärnet och sen ta ett välförtjänt bad innan Felicia kommer och vi ska äta. Senare blir det mys kväll här hemma och det erbjuds lite skräckfilm för mig Anton Jarla och Felli som jag skrev igår. Hörs! Senare efter baded hade jag även tänkt att visa ögonskuggstekniken jag valt att använda mig av idag. 

  1 kommentarer på "THE SPARK"

Postet av: Sofie
Fin du är!!
Svar: Tack finis!
Isabella Forsman
2013-10-17, 16:55:34
URL: http://sofiebacklund.blogg.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria