THE PRETENDER

 
Tröja - Lindex // Skärp - GinaTricot // Jeans - Lager157

Som ni nästan kan se på bilderna tillomed så har jag tappat MASSA hår, och då menar jag verkligen massa, och det sissta är ännu inte tappat... Blir livrädd varje gång jag duschar eller ska borsta håret, allt typ lossnar bokstavligen.. Men ska till apoteket på måndag och köpa priorin och se om det hjälper. Nämnligen så att detta ska bero på stress, något jag haft problem med hela livet och det verkar nu resulterat till magkatarr. Inte kul alls. Inte så att man kan påverka inre stress lixom. Aja, nu ska jag till brudarna och slappna av på riktigt, puss!

  1 kommentarer på "THE PRETENDER"

Postet av: Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE.
super fin outfit.
var det längesedan du köpte jeansen?
kram <3
Svar: Tack! Nae fick dem här om dagen :) kram
Isabella Forsman
2013-10-11, 20:44:38
URL: http://www.svenssonjullan.blogg.se

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria