CHASING TIME

En enkel makeup, lite oglamourösa bilder då jag inte gjort iordning dem, sen hittade jag inget bra ljus.. men det blev ett slags motljus mot vår vita tapet vilket blev som en reflex mot ansiktet och det var allt solen hade att bjuda på idag. Nu ska jag in mot stan och mysa med felli! Ska ta med mig lite plugg med då jag verkligen borde plugga!!! Men det är så jävla mycket just nu så då blir det att man skiter i allt istället typ. Puss

  3 kommentarer på "CHASING TIME"

Postet av: rememberthiis.blogg.se
Sjukt vacker!
Svar: Tack sötis!
Isabella Forsman
2013-10-12, 17:30:38
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postet av: Fanny Jaensson
du är så perfekt!
Svar: Nae verkligen inte! Men vad glad jag blir sötis!
Isabella Forsman
2013-10-12, 21:35:08
URL: http://hovskrape.blogg.se
Postet av: Kajsa
hur fyller du i dina bryn? Så himla fin form på dem! :)
Svar: Jasså tack ! Jag använder typ en ögonskugga :) annars noppar jag dem så som de e, bara att jag fyller i dem lite extra :)
Isabella Forsman
2013-10-13, 21:40:03

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria