TODAYS AT CASALL

Byxor - BikBok // Tröja - Monki // Jacka - HM // Halsduk - HM // Väska - Michael Kors
 
Tjenixen! Idag har hela dagen spenderats i Norrköping då jag skulle gå igenom outfiten inför Casalls showroom imorgon på deras huvudkontor. Anton och Jarla var så snälla så och skjutsade dit mig och skjutsade sedan hem mig igen, blev en sväng förbi donken på hemvägen för deras as grymma sallad pesto kyckling. Kommer säkert bli rätt stressigt imorgon på visningen då jag fick väääldigt många outfits. Hoppas det går bra, är lite små nervös faktiskt för att komma ihåg hur jag ska gå osv men det blir säkert bra. Det är ju super kul, och att göra någonting super kul och dessutom få betalt för det? Hur awesome är inte det? Är rätt lycklig nu ändå faktiskt. Puss, nu ska jag hoppa i badet och lägga mig tidigt! Ska va i norrköping redan kl 08.00 imorgon.

  0 kommentarer på "TODAYS AT CASALL"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria