BET ON IT

Enkelt idag helt enkelt, jeans från gina, linne och cardigan från Bikbok. Idag hade jag endast två lektioner och slutade 11.30, hur tchill? Då gick jag och Lollo på stan och jag fick en impuls idé som ni får se senare. Ville göra MYCKET större men lollo övertygade mig om att de var en bra början, Sjäälv ska man nog göra en super stor till sig själv. Ni fattar som sagt senare. Annars vill jag bara säga förlåt för att jag inte bloggar osv, känner inte att glöden är uppe, dessutom så är det ju kallt o mörkt ute. Inget som gör mig glad alls! 
 
 

  0 kommentarer på "BET ON IT"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria