JAG SAKNAR HÄLFTEN AV MITT LIV

 
 
 
TAGGAD TILL MAX! Helt plötsligt visste jag precis vad jag vill bli, vad jag vill göra i framtiden och vad jag kommer att göra! Visst jag har alltid i hela mitt liv varit inne på sådana spår, men har alltid runt omkring mig lärt mig att det inte är någonting att satsa på. Men om man heter Isabella Forsman och om jag känner mig tillräckligt väl så kommer ingenting stoppa mig. Tack Fredrika för att du idag på fem minuter lyckades inspirera mig och öppna mina ögon. Jag går ju Eknonomi Juridik nu på gymnasiet, visst jag har lätt för matte och har alltid blivit fachinerad av duktiga affärskvinnor och själv haft det som mål. Men det är inte jag till 100%, jag är inte sån innerst inne och det har jag äntligen vågat erkänna för migsjälv. Jag ska satsa. Efter gymnasiet ska jag spara ihop pengar, dra på den svindyra intensivkursen i Stockholm och gå stylist. Under tiden kommer jag fortsätta här med precis det jag vill. Jag ÄLSKAR att laborera med smink, kläder, hår och framförallt få människor att känna sig vackra. Någon mer som också inspirerar mig till detta är "Jenny H i GossipGirl" faktiskt. Jag tänker själv laborera med kläder och skapa saker med mina egna händer för en mer speciell och unik stil. Jag har nu styrka nog att våga säga att man har ett liv, varför låta andra avundsjuka stimmfiskare haterz trycka ner ens drömmar? Tack Fredrika säger jag bara.
 
 

  2 kommentarer på "JAG SAKNAR HÄLFTEN AV MITT LIV"

Postet av: Anonym
Man ska göra de jobb och liv man tycker är roligt och inte det som låter fint och märkvärdigt på papper!
Svar: Mycket sant!
Isabella Forsman
2013-06-26, 23:27:09
Postet av: Anonym
Låter riktigt kul faktiskt! Kan tipsa om att det finns ett stylist program man kan gå på ljunkan. Då har du mycket kunskaper redan innan du börjar kursen i stockholm ;)
2013-06-29, 14:36:08

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria