NEW IN - BALLERiNA

 
Shiit vad fashion jag kommer bli -.- lol. Nae men jag har brist på saker att blogga om just nu, det ä nämnligen som så att jag idag kände mig mer sjuk än vanligt och beslöt mig för att stanna hemma och vila upp mig. Har om två veckor en hel vecka fylld med plåtningar i hela fyra dagar... tre v dem fyra dagarna är på skoldagar också så vi får väl se hur detdär med skolan löser sig hehe. Jag är faktiskr väldigt nervös eftersom det kommer bli mina första rikitga plåtningar. Mer får ni se om ett par veckor. Så som ni förstår så försöker jag att undvika onyttiga saker så att man inte får en massa finnar, sen även sömnen men framför allt att inte bli sjuk! Det vorre hemskt. 
 

  0 kommentarer på "NEW IN - BALLERiNA"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

Follow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on BloglovinFollow on Bloglovin


DITT NAVN HER

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • e-mailen din her





    Design laget av Julie Viktoria